tirsdag den 15. januar 2013

Julegavebytte 2012


Nok et bilde fra julen jeg hadde glemt litt om. På grunn av litt dårlig lys utover kvelden, og min mor der har et mye bedre kamera enn det jeg har, valgte jeg å ta litt bilder med hennes kamera. Glemte dog å be henne sende dem til meg med en gang, og så gikk det litt i glemmeboken;)

I forbindelse med julen 2012 arrangerte Matbloggsentralen et julegavebytte. Vi meldte oss til på en liste, og så fikk vi en adresse i retur som vi skulle sende en gave til. Da temaet var forholdsvis åpent (eneste vi fikk beskjed om var at den skulle sendes innen en viss dato), var det ekstra spennende å se hva man fikk i retur!

Min byttepartner var "Baker for moro", og dette var det jeg fikk en gave! En pakke med servietter, og en flott boks med masser av små og veldig flotte dekorerte pepperkaker!

Nå er boksen nesten tom, og det var i den forbindelse jeg kom på at jeg hadde jo tatt et riktig flott bilde av gaven da den ble åpnet;)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Se også

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...