søndag den 16. december 2012

Hva skal vi spise - uke 51/2012

Så går vi inn i siste uke før jul, og man kan virkelig begynne å kjenne, og ikke minst, se det! Kakeboksene er fylt opp (og begynner allerede å minke), (nesten) alle julegaver og julekort er ferdiglaget, så det gjenstår bare masser av hygge! Men kjenner jeg megselv rett, blir det nok litt travelt likevel!

Her i huset blir det en litt amputeret uke, da vi skal opp til Norge allerede på lørdag for å starte julefeiringen, og jeg ser frem til en uke fylt med masser av god mat! Så for min del blir det siste ukemeny i dette året, og så starter jeg heller sterkt igjen neste år! Her er mitt forslag til en en travel uke!

Mandag:
Pastasalat med kylling, vårløk og sennepsvinaigrette

Tirsdag:
Sprøstekt sildefilet og potetmos med gulerot

Onsdag:
Svensk pølserett

Torsdag:
Asiatisk inspireret kyllingesuppe med risnudler

Fredag:
Pizza Capricciosa

Lørdag:
Helstekt kylling med poteter, saus og agurksalat

Søndag:
Stjerneskud med skallreker og kaviar

Ukens søtsak:
Cantuccini


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Se også

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...