fredag den 21. december 2012

Spiselig julegave: Julesmåkaker i pose


Julaften nærmer seg med stormskritt, og det blir mindre og mindre tid til å få gjort ferdig diverse julegaver. Her i hus står det i feriepakking og rødkålsimring!
I år har jeg valgt å gi ut litt forskjellige småkaker som en slags førjulsgave til en god del venner. Det gir dem mulighet for å få en liten smakebit av hva nå vi har i hus, samt at jeg kan lage masser av småkaker med litt bedre samvittighet, velvitende om at jeg ikke skal spise det hele selv;)

Her i år ble det en av hver fra 7 slags med en deig og litt bringebærcookies, noe som jeg vet fra siste år faller godt i smak hos de fleste! Og hvem vet... Kanskje får jeg smake på hva slags kaker andre har i hus også!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Se også

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...