tirsdag den 2. oktober 2012

Wrap med røyka laks og kremost!



Klassisk liten forret det her, men fult ut like god! Liten vri er dog pesto-osten! Falt riktig godt i smak hos lillepiken, men jeg forestiller de blir bare enda bedre med å bruke litt grovere wraps enn det jeg gjorde. Så vet jeg det til neste gang! Om jeg hadde byttet ut til en grovere wrap, hadde jeg også kunne sende dem med i matpakken med god samvittighet, sender dog ikke såpass lyst "brød" med i en barnehagematpakke, ihvertfall ikke som hovedingrediens!

Du trenger:
Tortillalefser/wraps
Pesto-ost, eller annen krydret kremost
Rødløk
Røyka laks


Finn frem tortillalefsene, og smør på godt med kremost. Vær gjerne enda mere raus enn det jeg har vært!
Legg 1-2 skiver med røyka laks over, alt avhengig av hvor store skivene er. Finnhakk litt rødløk, og topp det hele med det.

Så er det bare å rulle lefsene godt sammen; og skjære dem opp i passelige stykker! Gjerne litt på skrå, syntes de holder seg bedre sammen når man gjør det.

Serveres som de er, enten som snack, forret, eller som del av et større måltid!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Se også

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...