fredag den 11. april 2014

Brunchyoghurt med honning


For et par år siden arbeidet jeg i et resturant og cafe-kjøkken, som en fin liten hjelper. Og hjelper i slike kjøkken har megaspennende oppgaver! I løpet av de 6 månendene jeg arbeidet der skrelte jeg rundt 1 tonn gulerøtter, rundt et halvt tonn selleri og minst et par-tre tusen hamburgere. Bare for å nevne litt! (Og jeg kan den dag i dag fremdeles godt li' å skrelle gulerøtter!)
En annen av mine "oppgaver" (for det var jo det det var.. Ikke mye tenkning der i gården) var å gjøre klar yoghurten for det ene husets brunch. Og jeg skal love deg det smakte godt. Farlig godt faktisk. Og farlig simpelt!


For 1 porsjon trenger du:

1,5 dl yoghurt naturell
1 ss akasiehonning
1-2 ss müsli av eget valg.

Finn frem et glass, og start med yoghurten. Hell honningen over. Topp med müsli. Spis!

1 kommentar:

Se også

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...